Dijital Platformlar
-
İşletmeniz için Hedef Kitle Oluşturma Rehberi
Hedef kitle, spesifik demografik bilgiler ve davranışlar, ilgi alanları gibi özellikler doğrultusunda oluşturulan müşteri kitlesidir. Mesela; 18 ve 25 yaşları…
Devamını Oku » -
Sosyal Medyada Özel Gün Paylaşımları Nasıl Olmalıdır
Özel gün paylaşımları sosyal medya ajansları için önemlidir. Bugünlerde yapılacak paylaşımlar bellidir ama siz müşterilerinize ne sunuyorsunuz işte burada önemli…
Devamını Oku » -
Türkiye’nin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları
Statista’nın güncel sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine yaptığı araştırmaya göre YouTube, Facebook ve Instagram en çok tercih edilen sosyal ağlar…
Devamını Oku » -
Türkiye’de İnternet Kullanım Oranı Artıyor
Türkiye’de internet kullanımı artmaya devam ediyor. Türkiye İstatistik Kurumu (TUİK) 2017 raporuna göre Türkiye’de internet kullanan bireylerin sayısı artmaya devam…
Devamını Oku » -
Dijital Tüketicilerin Satın Alma Davranışı
Dünyanın en büyük araştırma şirketlerinden biri olan GfK’nın düzenlediği etkinlikte günümüz tüketici deneyimleri ve tercihleri ile ilgili veriler paylaşıldı. Veriler…
Devamını Oku » -
Web’in Evrimi
Web 1.0’ın tek yönlülüğü Web 2.0 ile yıkılmış ve çift yönlü bilgi akışı başlamıştır. Bu değişimin getirdiği yenilikleri temel olarak…
Devamını Oku » -
Sanal Gerçeklik
Sanal Gerçeklik Nedir? Teknolojik gelişmeler duyu organları aracılığıyla bizi farklı dünyalara götürüyor. Genellikle bilgisayar ekranı yoluyla deneyimlenen görsel öğelerden oluşmaktadır.…
Devamını Oku » -
Nesnelerin İnterneti (IoT)
Nesnelerin İnterneti (IoT-İnternet of Things) kavramı son zamanlarda sıkça duymaya başladığımız ve duymaya devam edebileceğimiz bir kavram olarak gündelik hayata…
Devamını Oku » -
Sosyal Medyada İdeal Paylaşım Zamanları
Günlük hayatın ayrılmaz parçası olan sosyal medyada her gün milyonlarca gönderi paylaşılıyor. 48 milyon sosyal medya kullanıcısının 42 milyonu hesaplarını…
Devamını Oku »