Genel

Her Küçük İşletmenin Bir Bloga Sahip Olması İçin Sekiz Neden

Bir blog, marka takipçilerinin şirketler hakkında bilgi sahibi olmasının en kalıcı yöntemidir. Şirketlerin duyurularını, haberlerini ve açıklamaları okurken, aynı zamanda ne yaptıklarını ve neyle ilgili olduklarını daha iyi anlamaları için teknik olarak bir temel oluşturur. Çoğu zaman, bir işletme blogunu kaliteli içerikler oluşturur ve bu nedenle daha fazla trafik çeker. İşte bir iş blogunun neden harika bir fikir olduğuna dair sekiz sebep var.

Size SEO’da Trafik Kazandıracak

Bir şirket blogu SEO tanımında, web sitesi trafiğinin en iyi dostudur eğer Google, Yahoo, Bing ve diğer arama motorlarında iyi bir sıralamada bulunmak istiyorsanız mutlaka değerlendirilmesi gerekilen bir konu. Bundan dolayı, blogunuzda etkili backlink bulundurmak olmak çok önemlidir.

Backlink’ler bir onay mührü olarak çalışır, böylece blogunuza yönlendirdiğiniz daha alakalı ve yetkili bağlantılar, işletmenizi bir arama motorunda daha üst sıralarda tutar.

Günün sonunda işletmenin blogu SEO çalışmalarına katkı sağlayan içerikler olarak web sitesinde yerini alır.

Meraklılara Haberleri Duyuracak

Müşteriler, şirketinizin kazandığı ödülleri veya topluluk için ne yaptığınızı bilmekten hoşlanır. Bir blog, şirket ve müşterileri için heyecan verici bir bilginin temelidir.

Kampanyalar İçin Büyük Bütçelere İhtiyacınız Olmayacak

Bu, daha küçük işletmeler için büyük bir haber. Blogging, daha büyük bir bütçeye sahip olan ve içeriklerinin farklı web sitelerine yerleştirilebilmesi için ödeme yapabilen daha büyük rakip firmalara karşı rekabet etmek için ücretsiz ve geçerli bir yol sunar.

Fikirleri toplayın, dikkatli bir şekilde araştırın ve yazarken küçük bir “fark” ekleyin ve sitenize daha fazla trafik getirin.

Şirketiniz İçin Ücretsiz PR Olacak

Bununla birlikte, ajanslar her zaman kendi sitelerinde paylaşacakları harika alıntılar ve içerikler aramaktadır ve blogunuzun ne kadar kolay bir şekilde bulunacağına ve sosyal medyada ne kadar paylaştığınıza bağlı olarak, kampanyanızı bir haber kaynağı olarak sitelerinde ücretsiz olarak yayınlayın. Özellikle bizim gibi bir dijital reklam ajansı için blog yazıları PR açısından oldukça faydalı oluyor!

Sosyal Medya Varlığınızı Artıracak

Muhteşem içeriğiniz tüm şirketinizin sosyal medya platformlarında paylaşıyorsanız, kullanıcılar markanızı fark etmeye başlayacak ve içeriğinizi kendi platformlarında paylaşarak sohbetlere katılmaya başlayacak ve böylece şirketinizi kendi bağlantılarına önerecek.

Sosyal medya, sitenize gelen trafiği artırmak ve şirketinizin farkına varmak için en iyi yollardan biridir ve bilgilendirici bir blog yazısı, buna yardımcı olmak için harika bir yoldur.

Şirketin Kişiliğini Göstermesini Sağlayacak

Bir blog sahibi olmak, şirketinizin kişiliğinin parlamasına ve müşterilerinize neyle ilgili olduğunu göstermenize olanak tanır. Hedef kitlenize uygun ses tonunu kullanarak, kendi dilinizde konuşmak istediğiniz her şey hakkında konuşmak için mükemmel bir fırsat.

Takipçilerinizin Önemsediği Her Şeye Cevap Verecek

Piyasa araştırması yapmak için daha düşük bir bütçeye sahip olan küçük işletmeler için bazen zor olmaktadır, bu yüzden bir blog bunun için harika olacaktır. İnsanların Google’dan ne istediğini ve hangi konuların sosyal ağlarda konuşmayı tetiklediğini araştırın ve bu konuların çevresinde içerik yazmaya biraz zaman ayırın.

Müşterilerin Sorunlarını Çözmenizi Sağlar

Birçok müşteri genellikle yeni işletmeler hakkında şüpheci yaklaşıyor ve müşteri hizmetleri ekibini çağırmak zorunda kalmadan cevaplanmasını istedikleri bir dizi soruya sahip. Bir blog, bu soruları yanıtlamaya yardımcı olabilir (belki de daha uzun bir kullanım ömrü sağlamak için ürünlere nasıl bakılacağı), müşterinin çağırması gerekmediği anlamına gelir.

Blogunuz potansiyel müşterilerin aradığı bilgileri paylaştıktan sonra, sitenizden satın alma olasılıkları daha yüksektir. Size yardımcı olmak için mükemmel bir üne sahip olacak!

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu