Blog

  • Ekip Çalışmasıyla Başarıya Ulaşmanın 5 Adımı

    Genel

    Ekip Çalışmasıyla Başarıya Ulaşmanın 5 Adımı

    Bu yazıyı okuma süresi: 3dakika Hafta içi tatilimizi yaptık ve işlere hızlı bir geri dönüş yaptık. Sıra hedeflere sağlıklı şekilde yürüyüp yürümediğimizi kontrol etmeye geldi. Önceki yazılarımı okuyanlar fark etmiş olabilir belki; Argeart Blog’daki yazılarımı sadece bilgi vermek için değil

  • Google Ads Üzerinden Hesaba Erişim Verme

    Dijital Reklamcılık

    Google Ads Üzerinden Hesaba Erişim Verme

    Bu yazıyı okuma süresi: 3dakika Dijitalde daha çok kişiye ulaşmanın yollarını aradınız ve belli bir miktara mal olsa da Google Ads reklamlarının en kısa yoldan web sitesine ziyaretçi çekmenin yolu olduğunu keşfettiniz. Keşfinizi bir ileri seviyeye taşıdınız (yani bu yazıda

  • PHP PDO Kullanımı #1

    PHP

    PHP PDO Kullanımı #1

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Merhabalar, bir süredir herkes PHP nin yeni sürümlerinde mysql_ desteğini kestiğini bilmekte ve artık alternatifler aranmakta. PHP artık mysql_ için desteği tamamen kaldırdı ve tüm camia hızlı bir şekilde alternatiflere yönelmekte. Web sitesi tasarımında sizin

  • SEO Nedir? Benim SEO Tanımım

    SEO

    SEO Nedir? Benim SEO Tanımım

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Merhabalar, Argeart’ın kapısından girdiğim anda ilk olarak kendi SEO tanımımı yaparak bir yazı oluşturmayı düşündüm. Herkesin özgün SEO stratejisi oluyor da neden kendi SEO tanımı olmasın ki? Nasıl uzak doğuda en iyi savaşçılar, kendi savaş

  • Her Küçük İşletmenin Bir Bloga Sahip Olması İçin Sekiz Neden

    Genel

    Her Küçük İşletmenin Bir Bloga Sahip Olması İçin Sekiz Neden

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Bir blog, marka takipçilerinin şirketler hakkında bilgi sahibi olmasının en kalıcı yöntemidir. Şirketlerin duyurularını, haberlerini ve açıklamaları okurken, aynı zamanda ne yaptıklarını ve neyle ilgili olduklarını daha iyi anlamaları için teknik olarak bir temel oluşturur.

  • Google Adwords Nedir?

    Dijital Reklamcılık

    Google Adwords Nedir?

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Dünyanın en büyük arama motoru olan Google’da reklam vererek istenilen anahtar kelimelerde web sitenizin üst sıralarda çıkmasını sağlayan ücretli bir araçtır. Google, günümüzde en çok kullanılan arama motorudur.  2017 yılı arama motorları kullanım oranlarına göre:

  • Z Kuşağına Ulaşma Tüyoları

    Teknoloji

    Z Kuşağına Ulaşma Tüyoları

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Sessiz kuşak, baby boomer (bebek patlaması) , X (kayıp kuşak), Y (indigo çocuklar) ve nihayetinde  Z kuşağındayız. Bir diğer deyişle kristal çocuklar. 2000’li yıllarda doğan bu kuşak alışkanlıkları bakımından diğer kuşaklardan epey ayrılmaktalar. X kuşağının

  • Dijitalleşme Müşteri Memnuniyetinde Çıtayı Yükseltiyor

    Dijital Reklamcılık

    Dijitalleşme Müşteri Memnuniyetinde Çıtayı Yükseltiyor

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Teknolojinin gelişmesi, üretim ve markaların çeşitlenmesi ile tüketiciyi ikna etmek güçleşmiştir. Eşsiz deneyimler yaşamak isteyen tüketicilerin markalardan beklentileri artmaktadır. Markalar tüketiciye ulaşmak için dijital teknolojileri bütünleşik ve yaratıcı bir stratejiyle kullanmak zorundadır.

  • Türkiye’nin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları

    Dijital PlatformlarDijital Reklamcılık

    Türkiye’nin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Statista’nın güncel sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine yaptığı araştırmaya göre YouTube, Facebook ve Instagram en çok tercih edilen sosyal ağlar oldu. Bunun üzerine DigitalAge ve FikriMühim Türkiye’nin farklı illerinde çeşitli kitlelerle online görüşme tekniği kullanarak

  • Türkiye’de İnternet Kullanım Oranı Artıyor

    Dijital PlatformlarTeknoloji

    Türkiye’de İnternet Kullanım Oranı Artıyor

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Türkiye’de internet kullanımı artmaya devam ediyor. Türkiye İstatistik Kurumu (TUİK) 2017 raporuna göre Türkiye’de internet kullanan bireylerin sayısı artmaya devam ediyor.  Teknolojik yeniliklerin hızla gelişmeye devam etmesi ve çeşitli yaş gruplarına hitap etmesi artışın temel

  • Markaların Dijital Hataları

    Dijital PlatformlarDijital Reklamcılık

    Markaların Dijital Hataları

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Dijital medya yönetimi basit gibi görünse de karmaşık ve uzmanlık gerektiren bir alanı oluşturmaktadır. Profesyonel strateji ile sosyal medyada markalarını yöneten şirketlerin çağı yakaladığı ve rakiplerine üstünlük sağladığı açıkça görülmektedir. Durumun ciddiyetini fark edemeyen markalar

  • Dijital Tüketicilerin Satın Alma Davranışı

    Dijital PlatformlarDijital Reklamcılık

    Dijital Tüketicilerin Satın Alma Davranışı

    Bu yazıyı okuma süresi: 2dakika Dünyanın en büyük araştırma şirketlerinden biri olan GfK’nın düzenlediği etkinlikte günümüz tüketici deneyimleri ve tercihleri ile ilgili veriler paylaşıldı. Veriler 100’ün üzerinde ülkede yapılan araştırmalara dayanıyor.